Tepelna vodivost materialu (bylo: Re: Rozborka uspornej ziarovky)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 30 13:08:47 CET 2015

Jenže on právě dostatečný klidně být MOHL, to jsem se Vám celým tím
příspěvkem snažil naznačit...

Ta LED mohla "odejít" z úplně jiných příčin, než bylo ev. přehřívání.
Například nečistoty při výrobním procesu základního materiálu nebo
přechodu, nehomogenita přechodu, špatná termokomprese přívodu k chipu...
Abyste kategoricky mohl prohlásit přehřívání za příčinu, tak byste musel
mít záznamy z měření teploty přechodu před závadou, což nejspíš nemáte...

A ano, jestliže jsme na technické konferenci, tak bychom se měli
adekvátně technicky vyjadřovat, to znamená mimo jiné co nejpřesněji. A
neváhat i sám sebe dodatečně opravit, když zjistím, že jsem se mýlil,
nebo jsem mezitím pokročil v poznání...

Pokud to dělat nebudeme, klesáme na úroveň managorů, politiků,
překupníků a nejrůznějších dalších podobných existencí.

--
Jirka