OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Leden 29 16:37:28 CET 2015

Ano, otázka není technická, ale spíš pro nějakého sociologa. Tak nějak
mi přijde, že dnešní generace se nejdřív ze všeho ptá co za to. A tak se
učí javu - ta dominuje ve finančním sektoru, tam jsou prachy a tudíž i
vyšší mzdy. Tato situace pak vyprodukuje velké množství javistů a ti pak
pochopitelně hledají uplatnění i mimo finanční sektor. Tak se v javě
patlá kde co a podle toho to taky vypadá. Tedy ne že by byla špatně ta
java samotná, špatně jsou ti javisti, protože se za javistu považuje asi
každý, kdo má do zadnice díru. Ti lepší, co fakt něco umí zůstanou tam,
kde je lépe platí - a to není případ embedded. No a ten zbytek patlá
aplikace pro Android a jiné.

Jazelle, tedy přímé vykonávání bytekódu procesorem mělo nějaký závažný
problém, někde jsem dokonce četl, že tento způsob je z principu javy v
zásadě nepoužitelný. Bohužel si podrobnosti už nepamatuji.

Mrazík