OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 29 15:59:14 CET 2015

Nie, urcite nie. Hovorime tu o Cortex-M0. Jazelle ako take (t.j. nativne
vykonavanie Java bytecode v hardware) je minulost a v ARMv7 je len akasi
podpora pre just-in-time kompilaciu, aj ked ARM to marketuje tiez ako
Jazelle, len s nejakymi pismenkami naviac; a to vsetko nie v -M, ale len
-A a vraj niektorych -R.

ST spolupracuje s http://www.is2t.com/products/ co sa tyka Javy; uz tu bolo
preberane ze nejaky JVM interpreter sa da kupit "predpaleny" v urcitom
rade 'F4xx.

Este raz, ja som nechcel debatovat na temu ci to vobec ide, ma zmysel, co
to vyzaduje, ci su na to aplikacie, atd.; ale o puhom fakte, ze toto bolo
pouzite ako sucast headline v reklamnom texte na mcu pre vseobecne
pouzitie (dnes) nizsej strednej triedy.

Aj ked samozrejme jedno s druhym nejako suvisi - akurat je otazne, ci je to
odpoved na poziadavku uzivatelov, alebo naopak, zbozne zelanie vyrobcu
tych uzivatelov nejako nasmerovat.

wek