Re[2]: Rozdíl mezi DVB-C a DVB-T

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Leden 28 20:09:32 CET 2015

Bydlí tchán v paneláku? Vycházejte z toho, že tady jste v technické konferenci a všem je to jasné, ale určitě víc jak polovina obyčejných smrtelníků vám řekne: připojil jsem anténu a ve skutečnosti strčí koax do zdi s kabelovkou.
Než začnete upgradovat SW či manželku, prověřte to raději na místě, nebo se ptejte hodně polopaticky.
PG