Rozdíl mezi DVB-C a DVB-T

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 28 18:56:21 CET 2015

Z toho vyplýva:

1) Neumí to DVB-T (STB) , tchán je lhář :-)
2) Tchán má doma kabelovku..nebo kdo ví kam a kde  to píchal že mu to
jelo...
3) Tchán si nic nepamatuje.   Třeba někde viděl že to běží , nebo kdo ví
kam a kde  to píchal že mu to jelo...
4) Je v tom STB opravdu FW z HCCF verze, DVB-T(2) to umí, ale vzniknul
problém mezi židlí a ovladčem.
     ( např. špatně nastavená šířka pásma, modulace atd... manželka má
pravdu :-(((((     )
5) Všechno je špatně. ( Např. zrovna nevysílal žádnyý DVB-T vysílač,
špatná konstalace hvězd.... )