problem s regulatorem Eurotherm 902

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Středa Leden 28 16:17:21 CET 2015

Zdravim,

netusite prosim nekdo kde by byl k dispozici servisni manual k predmetnemu regulatoru? Google najde jen obyc provozni..
Je to uz starsi kousek, mame ho tady pro rizeni takove experimentalni picky...
Byl tedka par mesicu mimo provoz a ted kdyz jsme ho chteli zapnout tak nic... kdyz se vicekrat cykluje zapnuti napajeni tak obcas na kratickou nebo o chlup delsi chvili problikne displej (a pak hned zhasne), sepne se nejake vystupni relatko a tim to skonci...
Spinany zdroj se zda byt v poradku, na SRAM jsem nameril 5.1V, kdyz jsem vytahl jednu kartu pro "optionals" tak vylezlo na 5.2V cili mi to prijde OK.
Zrovna ta SRAM je vestavenou baterkou zalohava SRAM od dallase DS1220Y-200, ale ze by vybiti teto baterky zpusobilo takovyhle problem se mi nezda..
Mame podezreni ze se nejak nedokonci inicializace jedne z "option" karet - asi vystup 0-10V, ale bez toho zapojeni je to na dyl se v tom hrabat..
Je to takovy pekny, na prvni pohled pomerne solidne udelany kousek, tak bychom ho neradi hned vyhodili...
Diky
P.