redukce RS232 DB9 "DTE/DCE"

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Leden 28 15:12:37 CET 2015

Kdysi se prodávaly takové sady pro výrobu jakkoliv prodrátovaných redukcí. Na jedné straně to mělo drátky zapojené. Na jejich druhých koncích čouhaly piny, které se nacvakaly do prázdného těla DB9M.

Tak zkuste prohledávat něco takového polotovaroidního.

Jakub šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Meduna
Sent: Wednesday, January 28, 2015 2:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: redukce RS232 DB9 "DTE/DCE"

Pekny den,
pristal mi na stole pekny merak s RS232, ktery ma opacne zapojeni (DTE/DCE), nez je standard proti fyzickym konektorum. Vim, ze se vyrabely redukce, ktere prohazovaly signaly, tak aby to jelo (experimentalne jsem si udelal dratky 5-5 a krizem 2-3 a 3-2 => to uz funguje dobre). Bohuzel jsem letmo prosel nekolik shopu u nas a nepodarilo se mi to najit. Potrebuji redukci, tak aby na jedne strane byl DB9F a  na druhe DB9M, prekrizene datove signaly, jako by slo o nulovy modem. Podminkou je, aby byla hezka :))))
Diky za tip.
JM