DVB-T streaming and grabber - step by step

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Leden 26 23:12:30 CET 2015

Dne 26. ledna 2015 14:13 Stanislav Šmejkal <smejkal na smejkal.com> napsal(a):
> wget -q --tries=1 --timeout=10 http://localhost:8001/ct1  -O - | rotatelogs

Nebylo by lepsi stremovat po UDP? V clanku
http://www.linuxexpres.cz/software/vlc-a-streamovani-dvb-t-v-domaci-siti
autor pise, ze je lepsi TCP:

"Při streamování přes http (TCP) nejsou problémy. Při použítí UDP nastává
v méně kvalitní síti problém s pakety (nemusí dorazit v pořadí, v
jakém byly odeslány),
což způsobuje artefakty v obraze, vypadávající zvuk atd."

ja vzdy myslel, ze prave na video je UDP idealni.

Sam jsem doma neco podobneho pouzival, ale nikdy se mi nepodarilo
vyresit problem s vice multiplexy.
Vsude se uvadi jeden multiplex - jedna DVB-T karta, to chapu. Pokud
budu stremovat pro hodne uzivatelu, urcite dam vic karet.
Pokud ale budu streamovat pouze pro sve jedno zarizeni (napr. tv do
tabletu), budu vzdy koukat jen na jeden program soucasne. Rad bych mel
nejak moznost na serveru preladit kartu na jiny multiplex.
V clanku http://www.linuxexpres.cz/software/vlc-a-streamovani-dvb-t-v-domaci-siti?highlightWords=vlc
to autor resi spoustenim skriptu pres putty. To je dost nepohodlne.
Jasne, muzu udelat webovou cgi (treba bash) aplikaci, ale porad je to
divne.
Je nejaka moznost, jak streamovat vsechny multiplexy a po vyberu
urciteho streamu klientem teprve preladit kartu? Nebo nejak jinak
ladit, ale z primo z prostredi bezneho videoprehravace.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com