DVB-T streaming and grabber - step by step

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Leden 26 17:53:39 CET 2015

Dne 26.1.2015 v 17:37 Admin HWnews napsal(a):
> Mohu se zeptat...existuje nejaky takovy tuner i pro DVB-C? Mam tu k PC dotazenou
> kabelovku a analogovy tuner, kterym prijimam jen to co kabelovka prestreamuje a
> to neni HD a ja uz jsem zmlsanej. Libilo by se mi prijimat multiplexy s HD
> programy z kabelovky.
>
> RV

S kabelem zkusenosti nemam, ale postupoval bych stejne jako u DVB-T. Posledni
zacit od nuly. Nasel jsem si seznam zarizeni (v tomto pripade DVB-C):

http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/DVB-C_USB_Devices

Potom jsem prohlidnul hardware v Alze a na CZC a kdyz se to protnulo a hardware
se mi libil (znacka, rozmery, uroven podpory), koupil jsem 1 kousek s tim, ze ho
otestuju a vratim. No a hned napoprve to vyslo.

Ale zda se, za na trhu tech DVB-C karet moc neni a pokud jsou, pak jeste nejsou
linux drivery
http://www.linuxtv.org/wiki/index.php/TBS5220_USB_DVB-T2/T/C_Freeview_HD_TV_stick

Navic se zda, ze jsou na DVB-C taky nejake karty. Tudiz to bude hodne laborovani.

Standa