[OT] PHP, Apache a mime type

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 26 22:57:02 CET 2015

sice to není v PHP, ale tyhle hlavičky mě pěkně fungují, upravte si to pro
sebe

setHeader('Content-type','application/vnd.ms-excel')
setHeader('Content-disposition','attachment;filename=vystup.xls')

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Mam problem - php aplikace na webu generuje soubor .dbf, ktery by mela
nabidnout klientovi ke stazeni, soubor skutecne lezi na disku, nedela se
on-fly.

Na testovacim serveru to funguje, na ostrem mi to misto toho to .dbf zobrazi
(rozsypany caj). Server nemam pod kontrolou (hosting), muzu k .htaccess a
samozrejme ke skriptum, ale to je tak vsechno, .conf toho Apache neupravim,
pokusy o ruzne force-neco selhavaji. Netusite, co se s tim da delat? Teda
krome toho, ze si muzu zoufat :)

Ukazka kodu (osekaneho na kost, na testovacim chodi, na ostrem ne) , po
spusteni by mel ukazat dialog pro download nebo otevreni nejakou aplikaci
(ty zakomentovane jsou nektere stejne nefunkcni varianty):

<?php
 $dbname = '951422264233.dbf';
 header("Content-Type: application/octet-stream");

 //header("Content-Type: application/download");
 //header("Content-type: application/force-download");
 //header("Content-Transfer-Encoding: binary");

 header("Location: $dbname");
?>