[OT] PHP, Apache a mime type

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Leden 26 22:51:11 CET 2015

Zdravim,

omlouvam se za zneuziti think-tanku, ale uz nevim kudy a kam...

Mam problem - php aplikace na webu generuje soubor .dbf, ktery by mela
nabidnout klientovi ke stazeni, soubor skutecne lezi na disku, nedela se
on-fly.

Na testovacim serveru to funguje, na ostrem mi to misto toho to .dbf zobrazi
(rozsypany caj). Server nemam pod kontrolou (hosting), muzu k .htaccess a
samozrejme ke skriptum, ale to je tak vsechno, .conf toho Apache neupravim,
pokusy o ruzne force-neco selhavaji. Netusite, co se s tim da delat? Teda
krome toho, ze si muzu zoufat :)

Ukazka kodu (osekaneho na kost, na testovacim chodi, na ostrem ne) , po
spusteni by mel ukazat dialog pro download nebo otevreni nejakou aplikaci
(ty zakomentovane jsou nektere stejne nefunkcni varianty):

<?php
 $dbname = '951422264233.dbf';
 header("Content-Type: application/octet-stream");

 //header("Content-Type: application/download");
 //header("Content-type: application/force-download");
 //header("Content-Transfer-Encoding: binary");

 header("Location: $dbname");
?>

Delam ruzne pokusy, do .htaccess jsem zkousel pridat
AddType application/octet-stream .dbf
a ruzne podobne varianty, ale take bez zmeny chovani.

Netusite nekdo, co s tim? Ten server na me nejak kasle (a zakaznik zacina
byt mirne netrpelivy), je mi jasne, ze jsem nekde neco zapomnel nebo
prehledl, jen netusim co.

Diky za kazdou pomoc a omlouvam se za OT.

Pavel Kutina