Utesneni zatek NiCd aku

Pondělí Leden 26 10:57:35 CET 2015

Zátky jsou od toho, aby se do článku neprášilo a aby louh moc
nezvětrával (karbonizace). Rozhodně nemaní těsnit. Plyn vzniklý při
nabíjení musí odcházet, jinak by se článek časem natlakoval a bouchnul.
Myslím že někde na stránce Feraku
http://www.saft-ferak.cz/cz/ada-kphkpmkpl se dá najít závislost úbytku
vody na napětí a že už při 1,45V-1,5V (celkem běžné napětí v režimu
provozu s konstantním napětím) se už trochu vodíku vytváří.