help - 8051 Silabs

Pondělí Leden 26 00:45:03 CET 2015

Dobrý den,
třeba někdo dělá se Silabsem a bude vědět. Mám C8051F531 a při čtení dat
z oblasti flash použité jako non-volatile Data Storage se procesor
zresetuje. Krokoval jsem program a k resetu dojde při instrukci
MOVC A, na A+DPTR tedy při přesunu dat z flash do ACC. V datasheetu se sice
píše i o ochraně proti čtení dat, ale z toho jsem pochopil, že by mělo
být zamčené čtení pouze přes rozhraní C2 (programovadlo), protože dál se
tam zabývají jen ochranou proti zápisu. Ta skutečně tak funguje, při
zakázaném zápisu pokus o zápis vyvolá reset. U toho čtení jsem v
datasheetu nic dalšího neobjevil, ale třeba jsem někde něco přehlíd. Moc
děkuji za nasměrování.
Anděl