vikendove bastleni

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Leden 25 21:28:42 CET 2015

Zejména při indispozici není třeba vymýšlet kolo, udělali to už jiní...

http://s-o.webnode.cz/ds-termostat/ (vyšlo to i v PE 1/2015)

případně starší verze s PWM čidlem SMT160:

http://s-o.webnode.cz/termostat/

Autor patří mezi ty jedince, které fakt obdivuju... Úsporné a dokonale
funkční konstrukce, vše zveřejňuje na webu.

Termostatů s Dallasem je samozřejmě víc, ale tenhle patří mezi ty
nejlepší...

--
Jirka