vysilani DRM - deje se v tom neco?

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Leden 24 13:46:37 CET 2015

to je to iste ako DAB. Aj na Slovensku rozhlas iniciativne testoval aj
DAB aj DRM, mozno to stale bezi. Rozpocet verejnopravnych rozhlasov je
permanentne v minuse, investicie do zariadeni su vysoke a nie je
poziadavka trhu. Co kazdy povie ked sa diskutuje o zvyseni
koncesionarskych poplatkov?

Len samotny DAB koder a multiplexer stoji okolo 20 tisic Eur, pricom
standardny 1kW vysielac radovo 4 tisic.

Televizie potlacili prechod na DVB, lebo mali zaujem zvysit pocet
kanalov a uz nebolo kam expandovat. U radia to nie je take zrejme a
vacsina z nich ledva zaraba len na pokrytie nakladov.

b.