vysilani DRM - deje se v tom neco?

Sobota Leden 24 12:42:20 CET 2015

hledal jsem si něco o DRM. Pořád se o tom píše jako o perspektivním
systému, ale mám dojem že situace se už víc jak 10 let nemění. Tady
http://www.digizone.cz/clanky/co-je-to-drm-a-proc-v-nem-vysila-cesky-rozhlas/
píšou zajímavou věc. Pokrytí relativně velkých území do 100 km kvalitním
stereo signálem na KV pásmu 11m, kde se šíří jen přízemní vlna. S
podstatně menším výkonem, než je potřeba na VKV.
Samosřejmě se od digitálu čeká oživení středních vln, menší potřebné
výkony vysílačů začínají být pro provozovatele zajímavé. Děje se v tom
něco? Pár "ukázkových" vysílačů už v Evropě pěkných pár let vysílá, ale
to je tak asi všechno.
Anděl