Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Sobota Leden 24 07:10:52 CET 2015

Njn, tak jsou to LDO a predpoklada se, ze budou pouzity v takovych
aplikacich - nakonec pri vetsich napajecich napetich tyhle 1117 delaji
zrejme nebezpecne spicky pri nabehu.
Proto mozna je lepsi i to seriove zapojeni, ktere ochrani od spicek
aspon 3v3 logiku.