Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 24 01:13:25 CET 2015

:-) uplne presne ten isty zdroj to je, teda 2x odpaleny a prepajkovany.
Pritom to nepajive pole nepouzivam, ale zdroj sa mi pozdaval aj do
univerzalnej DPS. Tiez som nasledne patral ako je mozne, ze neodisli oba
1117, ale len 5V. Lupou sa da zapojenie vcelku lahko zistit, presne,
stabilizatory su v serii. Ale ten prvy nezhorel do uplneho skratu, ostal
na nom ubytok cca 3V, to zachranilo ten druhy. Nedava mi velky zmysel,
preco je zapojenie navrhnute takto do serie. Prud z 3.3V vetvy tecie aj
5V stabilizatorom, t.j. ten uz nie je plne zatazitelny 5V zatazou. Na
druhej strane chapem, ze pri zatazeni len z 3.3V vetvy sa vykonova
strata rozdeli na oba. No, radsej ich mohli dat paralelne a pridat
chladice, ale cost cutting...

miro