Posuvné měřítko (bylo Re: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?)

Pátek Leden 23 20:18:46 CET 2015

Hezký večer,

	já mám jednu od Farnellu, ta měří docela fajn, ale je plastová (Carbon
fiber composites digital caliper) a došla v ní baterie. Pak mám ještě
kovovou (TOP CRAFT GT-DC-02), dárek od bráchy, ale to skutečně měří
podivně a prapodivně. Proměřuje. A teďka vůbec. Navíc mám pocit, že se
obě zbláznily, protože blikají displejem. Kdo ví proč. Takže jsem ten
hřídel změřila pomocí pravítka a myslela si, že to je fajn, páč jsem
netušila, že existuje i rozměr 6,35 mm. No stává se, člověk se pořád
učí, občas i s pěknou ostudou.

	Klasická s noniem je určitě dobrá, nevím, co si myslet o těch s
ručičkou. Nemám s nimi žádnou zkušenost, tak opravdu nevím. Myslím třeba
tuto http://cz.farnell.com/hitec/100-37/dial-caliper/dp/3932953 ale jde
mi spíše o princip.

	S digitálními nemám moc dobrou zkušenost, asi jsem měla smůlu.

Saša Svobodová