RE: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Leden 23 17:51:30 CET 2015

dobry den.

jako digitalni, spolehlivou a za dobrou cenu muzu doporucit tuhle : http://www.gamasvar.cz/11511-posuvna-meritka/43858-posuvne-meritko-edc30m-digitalni-suplera/

zatim 3ks a ok.

mam i 300mm plast, + jsem dostal s nejkaym zbozi plast 150mm a ty delaj obcas ty nahodna nulovani atd.

bezbaterkovou mam taky, ale nesahnul jsem na ni 2 roky ..

tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, January 23, 2015 5:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Jako "krabičku poslední záchrany" možná ano. Ale po přechodu na digitální

bych se už k mechanické dobrovolně určitě nevracel.

Šupleru používám docela dost, mám ji v ruce prakticky denně. Kromě dvou

mechanických mám 2 digitální. Původně jsem měl ještě třetí digitální, ale

ta byla mizerná a navíc po čase umřela.

Ty 2 digitální mám jednu z Lídlu a druhou z Penny. Zrovna u měřicích přístrojů

to vypadá skoro jako sranda, kupovat je v nějakých diskontech. Ale zkušenost

je dlouhodobě naprosto skvělá. Opakovatelnost výborná (daná jen rukama),

vydrží pracovat přesně několik hodin bez nulování (pokud tedy pořád něco dělám

a nestačí se samy vypnout). Navíc oběma to změřím (kupodivu) stejně, dokonce

i u kalibrovaných věcí naměří to, co naměřit mají.

Takže ze sebe můžu říct, že dobrovolný návrat k noniu určitě ne.

PL