RE: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Leden 23 16:02:16 CET 2015

takze jen vrtak a hura ... lepsi jak praha :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Friday, January 23, 2015 3:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Hezké odpoledne,

	budu zase jednou za pako (nebo spíše za blbce), ale už je mi to celkem jasné, proč to všechno.

	Je to tento potenciometr http://www.ges.cz/cz/534-xxxx-GES05303328.html
a hřídel má mít 6,35 mm a ne 6 mm, jak jsem "změřila". Musím koupit pořádné posuvné měřítko, jinak se bude ostuda opakovat. Mám sice šuplery dvě, ale jedna je téměř generátor náhodných čísel a v druhé došla baterie.

	Jinak obrázky knoflíku jsou tady
http://www.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=obrazky/

Saša Svobodová