Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pátek Leden 23 15:54:14 CET 2015

Hezké odpoledne,

	budu zase jednou za pako (nebo spíše za blbce), ale už je mi to celkem
jasné, proč to všechno.

	Je to tento potenciometr http://www.ges.cz/cz/534-xxxx-GES05303328.html
a hřídel má mít 6,35 mm a ne 6 mm, jak jsem "změřila". Musím koupit
pořádné posuvné měřítko, jinak se bude ostuda opakovat. Mám sice šuplery
dvě, ale jedna je téměř generátor náhodných čísel a v druhé došla baterie.

	Jinak obrázky knoflíku jsou tady
http://www.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=obrazky/

Saša Svobodová