Re: Vtip na pátek

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pátek Leden 23 11:35:56 CET 2015

ja myslim, ze jde hodne o zvyk. nekdo je ujetej na ctrl-cokoli a emacs, nekdo na vim. Ja jsem s vi/vim zacal v 1995 a od te doby jsem ho
neopustil. Nehlede na to, ze v tom jde udelat spoustu veci, nemusim nekde hledat ty ikonky a hlavne nemusim pouzivat mys. Nemam problem
s doplnovanim kodu, refactoringem, muzu si napsat vlastni scripty pro upravu souboru, muzu najet na header file a ono mi ho to otevre samo, dtto
nejaky tridy atd.

takze - ja jsem spokojenej :)

tm