Vtip na pátek

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Leden 23 11:24:46 CET 2015

Ano, a vi -b je textový editor v binárním módu. Tzn. že se chová k souboru velmi uctivě a neudělá nikde žádné vlastní změny, jako je automatické zarovnání atd. Ale pozor, není to žádný hex mód, tzn. chcete-li např. vložit znak 00, musíte napsat Ctrl-@ atd. Zobrazení samozřejmě v podobě rozsypaného čaje. I já občas edituji tímto způsobem binární spustitelné soubory, ale obvykle je nevytvářím od začátku :-).

Zdraví Pavel