Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 23 11:32:23 CET 2015

Ja som si odpalil stabilizatory AMS1117-5 rovno na 2 dostickach z
eBay. Pripojim 12V nestabilizovany adapter k prvemu, na vystupe 14V
namiesto 5V. Tak som si povedal, ze nepodarok a skusil som druhy, to
iste. Pomeral som adapter, naprazdno daval necelych 18V. Zafixovane
som mal, ze max vstupne napatie pre AMS1117 je 20V
http://www.quanxinsemi.com/pdf/1206211714376399.pdf

Potom som pohladal aj ine datasheety.
Max 18V
http://www.ams-semitech.com/attachments/File/AMS1117_20120314.pdf
Max 15V
http://www.wvshare.com/datasheet/AMS_PDF/AMS1117.PDF
Max 10V
http://www.chip-source.cn/uploadfile/PDF/2010817122855318.PDF

Tak nech si clovek vyberie... na puzdrach tych cinskych IO nie je
ziadne logo, podla ktoreho by sa dal dopatrat zodpovedajuci datasheet.

Nastastie som si kedysi tiez z eBay kupil za par drobnych rovno 50ks
tych stabilizatorov. Tak som vymenil a pouzivam uz iba s 12V na
vstupe.

miro