Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 23 11:18:05 CET 2015

Ja som na skusku kupil v cine 4W led svieckova do lustra, svieti
trosicku do zelena, ale ide v pohode uz skoro rok v obyvacke.

adaptery z ciny nepouzivam, nechcem, vyhadzujem.

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.