zvyseni vystupniho napeti menice

Čtvrtek Leden 22 22:57:59 CET 2015

Záleží co to je za zdroj. Některé zdroje jsou se širokým rozsahem
vstupního napětí od 90 do 240V. Takový zdroj bude mít při 230V
dostatečnou rezervu ve střídě, aby mu šlo takhle zvednout napětí. Pokud
nepřesytíte trafo a neodejde ještě něco jiného, mohlo by vám to
fungovat. Taky jsem jeden zdroj takhle upravoval.
http://vaelektronik.cz/bastl/zdroje.html#nap
Anděl