velke a male pismena v email adresach

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Leden 21 08:56:57 CET 2015

On 21. 1. 2015 8:33, Pavel Krafcik wrote:
> Zdravím,
>
> žádný způsob zpracování mailové adresy není case sensitive, to prostě
> z principu nesmí nastat. Mám ověřeno při rozesílání mnoha tisíc
> newsletterů podle seznamu zpracovaných naším marketingem, kde se
> velikostí písma nikdo nezabývá a pokud ano, tak naprosto nečekaným
> způsobem. Nikdy nebyly u příjemce problémy způsobené velikostí písmem.

To nie je pravda. Meno uzivatela (cast pred @) JE case-sensitive a
ziaden MTA (Mail Transfer Agent) NESMIE v tomto nic menit. Tak sa pise v
RFC2821.

Vyzadovat to sa ale na strane prijemcu neodporuca (lebo pre Microsoft a
jemu podobnych su standardy zdrapom papiera), ale na druhej strane ani
nezakazuje.

Ako napisal p. Troller - nespoliehat sa na to.

"Seriem na to" nie je synonymum slov "nemusim" alebo "nesmiem".

-m-