velke a male pismena v email adresach

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Středa Leden 21 08:33:41 CET 2015

Zdravím,

žádný způsob zpracování mailové adresy není case sensitive, to prostě z
principu nesmí nastat. Mám ověřeno při rozesílání mnoha tisíc
newsletterů podle seznamu zpracovaných naším marketingem, kde se
velikostí písma nikdo nezabývá a pokud ano, tak naprosto nečekaným
způsobem. Nikdy nebyly u příjemce problémy způsobené velikostí písmem.

Pavel Krafčík