WIFI: zasítění velkého domu.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 20 13:08:00 CET 2015

On Tue, 20 Jan 2015, Miroslav Draxal wrote:

> čím by jste osadili dům? Který má 3 podlaží, centrální příčnou chodbu (v
> každém patře) a celková délka domu (chodby) je 50m.
>
> Kolem chodby jsou pokoje, kde je požadováno wifi připojení. Wifi signál musí
> být ve všech třech podlažích.
>
> Napadlo mě do každé chodby umístit 2x BRIDGE, každý na jiný kanál se stejným

Proc bridge - snad AP ne ?

> Názvem sítě. Umístit do 1/3 a 2/3 chodby. Tohle do každého patra.
>
> Mám strach s dosahem wifi, budova má poměrně silné stěny (45cm).

Mam na koleji ktera ma delku 40m v kazdem kridle jedno AP. Steny nejsou
tak tluste - aspon ne ty vnitrni. Sila signalu ujde ale na 2.4GHz to
nestaci kapacitne - kdyz se tam sejde vic lidi tak placou ze je to pomale.
Na 5GHz to funguje - min klinetu s touhle technologii a sirsi kanal.