SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 19 12:59:50 CET 2015

Moze to byt vselijako, ale najskor je to vina zle napisanej aplikacie,
ktora neschovava mysaci kurzor pri prekreslovani nejakej oblasti, tipujem,
ze vobec kurzor nepouziva - naznacuje to Vasa poznamka, ze u microtouchu
bolo treba vyuzit nejaku vlastnost ovladaca, ze nekreslil kurzor.

Ak je to tak, a ak ma ten ovladac pre novy touchscreen korektne
implementovane cele rozhranie podla specifikacie, tak by malo stacit ten
kurzor po nainstalovani ovladaca raz vypnut. Skuste si vo freepascale
prelozit tento program a spustit ho medzi instalovanim ovladaca a
spustenim aplikacie:

program vypnimys;
uses mouse;
begin