SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 19 11:52:56 CET 2015

Chci poprosit o radu v nasledujici zalezitosti:

mam starou proprietarni aplikaci bezici pod DOSem (DR-DOS) na
prumyslovem jednodeskovem PC s CPU 386SX-40 s LCD displayem vybavenym
touchscreenem.

Aplikace ma graficke rozhrani, ktere je ovladano pomoci touchscreenu
zapojeneho na COM port. S puvodnim touchscreenem (Microtouch/3M, HW a
prislusne SW drivery) vse funguje jak ma.

Po nahrade vadneho touchscreenu jinym typem (Onetouch, opet HW s
odpovidajicimi drivery, je pripojen na stejny COM port) aplikace a jeji
ovladani sice funguji, ale po dotyku obrazovky zustavaji po plose
"artefakty" v podobe postupne se zvysujiciho mnozstvi kurzoru (sipek),
pripadne ruzne shluky mensiho ci vetsiho mnozstvi pixelu...

Nemate nekdo predstavu, v cem by mohl byt "zakopany pes"? U puvodniho
driveru (Microtouch/3M) je vyuzita nedokumentovana funkce (parametr)
umoznujici vypnuti zobrazeni kurzoru, novy HW a SW (Onetouch) tuto
moznost nema (nebo jsem na ni alespon neprisel).

Podotykam, ze pri zkouseni noveho touchscreenu pomoci jeho testovaci
aplikace (jakesi malovani prstem na obrazovce) je vse OK, potize jsou
jen pri kombinaci one proprietarni aplikace a noveho driveru.

Muze se jednat o nejaky konflikt IRQ, pristupu do pameti....co ja vim?
Nejsem SW odbornik, tak berte ty napady s rezervou. Co by mohlo pomoct?
Myslim tim na SW urovni, protoze treba nahrada stareho touchscreenu
stejnym typem nepada v uvahu (neni k dispozici)...

Diky za podnety

--
Jirka