RE: Lion baterky pro velký proud

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Sobota Leden 17 09:11:42 CET 2015

Ja som strelil niekolkokrat do 3S / 2000mAh
a len sa zacala zohrievat. Ziaden ohnovy effekt
sa nekonal. Bola to vetrovka 4.5mm/15J takze
ziadna sunka

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Saturday, January 17, 2015 7:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: Lion baterky pro velký proud

To je ono, ja vcera kouknul na uskladnene li-pol a jedna byla docela nafoukla, napeti 12,4V (3S, ta hranata modra z HK, 2,2Ah) Nekdo tu nekde zminoval, ze nafouknuti odstranilo nabiti, to asi tady nepomuze, ze? Dal jsem ji radsi ven na beton...
Kdyz do ni strelim vzduchovkou, bude aspon hezky efekt?

---