Lion baterky pro velký proud

Martin Hanek martin na hanek.net
Sobota Leden 17 09:02:05 CET 2015

Myslim ze ne. Ja jednou vymenil NiCD akumulatory v Aku Ferm za nejakou
LiPOL. A protoze se nechtela do puvodniho pouzdra uplne vejit, odbrousil
jsem v rohu jeden plastovy sloupek, do ktereho se srouboval sroubek.
Drzelo to tedy jen na 3 sroubcich.
Po case jsem s tim neco delal, tak jsem to otevrel a pak omylem
zasrouboval sroubek do mista, kde byl ten aku. Zacalo se z toho kourit,
silne doutnat, pak i plaminek, tak jsem to rychle vyhodil z dilny na
dvur a jen koukal jak to hori. Az to dohorelo, plasty byly roztavene,
aku kaput, vse samozrejme na vyhozeni. Ted mam vrtacku bez aku a
modelarskou nabijecku, uz jsem to nezprovoznil.

Martin Hanek