Re: Lion baterky pro velký proud

AZE aze na seznam.cz
Sobota Leden 17 00:29:36 CET 2015

Teď jsem zkusil cvične jako objednat LiPol aku
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__36059__ZIPPY_Compact_500mAh_3S_25C_Lipo_Pack_EU_warehouse_.html
a nabízí se doprava Registered (Tracking) Parcel - Netherlands to Czech
EU8.27 nebo
 Standard (No Tracking) Mail - Netherlands to Czech  EU1.06
Takže nic tak strašného, porovnejte s ČP.  Nedávno jsem bral asi 10 aku 3S
1,5 až 2,2 Ah a poštovné bylo necelých 10USD.
aze

----- Original Message -----
From: "Michal Lukac" <michal.lukac na fstroj.uniza.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 16, 2015 11:24 PM
Subject: Re: Lion baterky pro velký proud

Ako je to s postovnym do CZ? Ked si objednam na Slovensko co i len jednu
malicku 50mAh bateriu mozem vybrat postovne len fedex alebo SCS... co je
30 -36EUR. pri objednani zo skladu v Cine. Z DE skladu to je v pohode...  V
tej tabulke postovneho maju aj moznost pre lipo klasicku postu len mi to
nikdy neponukne ked vlozim akukolvek bat. do kosika...
sprava sa to podobne aj u vas ci robim nieco zle? Pisal som im aj na support
ale maju to na haku.. :( Tak bat. objednavam len z DE skladu.

dik. m.