Re: Lion baterky pro velký proud

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Leden 16 23:24:48 CET 2015

Ako je to s postovnym do CZ? Ked si objednam na Slovensko co i len jednu
malicku 50mAh bateriu mozem vybrat postovne len fedex alebo SCS... co je
30 -36EUR. pri objednani zo skladu v Cine. Z DE skladu to je v pohode...  V
tej tabulke postovneho maju aj moznost pre lipo klasicku postu len mi to
nikdy neponukne ked vlozim akukolvek bat. do kosika...
sprava sa to podobne aj u vas ci robim nieco zle? Pisal som im aj na support
ale maju to na haku.. :( Tak bat. objednavam len z DE skladu.

dik. m.