OT totalni: Stavebni sporeni nezletileho

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Leden 16 20:21:32 CET 2015

Sice neabsolvoval (ve stavební spoření jsem ztratil důvěru v době, kdy se
plánovalo zpřísnění pravidel), ale slyšel jsem reportáž na toto téma v rádiu
(ČR1).
Uváděli tam, že je nutné prokázat, že peníze budou použity ve prospěch
dítěte. Tj. ideálně dát mu je na nějaké jiné spoření nebo investici.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, January 16, 2015 11:10 AM
To: HW-news
Subject: OT totalni: Stavebni sporeni nezletileho

Omlouvam se za totalni OT, ale priznam se ze od vcera jsem vytocenej
naprosto do bela...a naprosto netusim co udelat.

Jde o to ze stavebni sporitelny vypovidaji pro ne nevyhodne smlouvy a
nabizeji bud zvyseni poplatku za vedeni uctu a nebo prevedeni do jineho
tarifu a tedy nizsi uroky. Vcera mi tedy prisel papir, ze bud tohle a nebo
jeste varianta uzavrit novou smlouvu kde je v podstate to same a jen fixace
uroku.

Nicmene jsem zjistil, ze smlouvu vypovedet a penize vybrat nebude jen tak
neb smlouva je na nezletileho syna a podle vseho se budu muset obratit na
opatrovnicky soud, kde budu muset dolozit ze ty penize neprosustruju!!

http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/osobni-finance/sporeni-na-dite-neni-rodic
u-soud-jim-penize-jen-tak-nevyda_319891.html

Jde mi tedy o to co delat - smlouva je na konci sestileteho obdobi a mohu ji
tedy vypovedet - zajimalo by me co napsat tomu soudu - nic opravovat
nepotrebujeme - kdyz prestanu sporit a necham to bejt tak za
10 let kdy synovi bude 18 celou castku sezerou ty nove poplatky a bude mit
prd.

Neabsolvoval jste to nekdo?

--
Radek Vicek

---------------------------------

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p.
vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či
odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme
toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku
podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky
jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za
nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení
nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p.
hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations,
amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations,
amendments and adjustments may only be subject of further contract
negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta,
s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for whatever reason.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.