Re: Lion baterky pro velký proud

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Pátek Leden 16 11:33:21 CET 2015

Nekde jsem cetl, ze jsou schopni spinat kazdy jednotlivy clanek toho
paku. Takze ho mohou odpojit, promerit...
Pry je to i z duvodu mensi vykonove ztraty na spinacim prvku.

Jinak popis akumulatoru (=ESS Energy Storage System) predchoziho
modelu Radster je tady:
http://large.stanford.edu/publications/coal/references/docs/tesla.pdf
Model S ma proti tomu vzduchove chlazeni.
Dale pisou, ze je v kazdem clanku PTC ochrana a na + i na - pojistka.

Ondra