OT - Dnes byl teda den

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Leden 14 21:59:14 CET 2015

Ahoj,

dnes byl tedy den...

V noci jsem objednal něco v GES. Hlavně vodiče. U některých balených
bylo vidět, kolik mají skladem, tak jsem vzal raději 50 balení po 10
metrech. Ale vzal jsem i 100 metrů jiného, který psali jen, že mají
skladem. Tak dnes přišlo info, že mají skladem 30 metrů... tedy budu
čekat, až někdy naskladní. Aspoň tam nevolám jako mamlas, už mě to
fakt nebaví.

Objednal jsem taky něco v GM. Několik běžných položek a 140 metrů
vodiče, kterého měli na skladě 148 metrů. Až odpoledne se na mě
dostala řada a paní mi psala, že 140 metrů nemají, jestli chci vodič
stornovat a dodat bez drátu. Mimochodem, ona ani nenapíše, co to je za
položku, ale jen objednací číslo, takže musím jít na web a podívat se,
co to vlastně je. Na webu stále skladem 148 metrů. Tak jsem tam
zavolal, proč mají na webu skladem 148 metrů. Paní se dlouze zadívala
do systému a po 5 minutách čekání mi řekla, že mají 148 metrů, ale ne
v kuse. Dobrý, paní vtipná. Ona tedy nemůže napsat, že nemají v kuse,
ona si ušetří práci a napíše, že ho nemají vůbec. Tedy jsem jí řekl,
že ať mi to pošle klidně po metrech, že je mi to jedno. Prý to tedy
bude na 3 části. Sláva, ale zase se to zbytečně o den protáhlo.

Večer jedu na poštu s 5 balíkama. Hodím je tam a jedu ještě podat DPD.
Po cestě mi volají, že prý v souboru na flashce je u posledního balíku
ne DRxxx, ale RRxxx. Číslo prý souhlasí, ale RR místo DR. To je hodně
divné, protože software je můj, není možné, aby to místo DR do souboru
napsalo RR, to by bylo fakt nějaké divné. Ale dobře, jedu tedy domů,
po cestě naviguju syna, aby překontroloval data v poštovním programu,
vygeneroval nový soubor, donesl mi flashku na silnici, frčím s tím na
poštu. Pět minut před zavíračkou. OK, tak si ještě vyslechnu blbé
kecy, že proč jsem nahrál všech 5 zásilek, když oni už přece ty 4
zpracovali, teď je budou muset stornovat, tři minuty před sedmou...

Přijdu domů s jazykem na vestě, dám do počítače tu původní flashku a
na ní je úplně správně DR. Žádné RR. soubor bez chybičky. Hned jsem si
říkal, že to přece není možné. Nebylo. Jejich počítač načítá hovadiny
a já ještě poslouchám blbé kecy.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem