OT: PHP

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Pátek Leden 16 10:20:13 CET 2015

Dne 1/15/2015 v 9:37 AM RV napsal(a):
> Ja zase dost casto pouzivam to, ze zmenim jmeno toho login skriptu.
> Pak ty roboti nemaji proti cemu zkouset.
>
> Radek Vicek
Diky zkusim pouzit.

Jinak webhosting je deravej jak reseto + wordpress
- nejde vylozene o programatorske chyby, ale systemove:
potrebujete 4 hesla ( 4 utoky )
- ftp pristup
- php admin pristup ( jinak to heslo je stejny co pouziva core wordpres
pri pristupu do databaze )
- wordpress admin rozhranni ( kde admin prihlasovaci jmeno se neda jen
tak zmenit - nerikam, ze nejde vubec )
- samotny webhosting

Nevim jak jsou na tom jine webhostingy, ale berou za to peniz.
Takze ja sice mam webhosting, ale testuji na nem kraviny.
Dekuji za vyslechnuti, ale nemohle jsem se nepodelit
S pozdravem
F. K.