FV panely?

Středa Leden 14 14:09:45 CET 2015

Znameho soused nebyl prijat mezi solarni barony a nabidl mi FV panely,
ktere mu nepovolili zasít na pole. Moc jsem tomu nevenoval pozornost,ale
jde o 180Wp velikosti 160x80 cena cca 1800 Kc/ks koupeno v SRN, vyrobeno v
PRC

Je to vyhodna cena?
Pokud ano, k cemu by se mi to na baraku mohlo hodit?
Nejaký prodej ele. ČEzu je jiz mrtva zálezitost + administrativní buzerace
me vazne nelaka..
Napada mě
- pridat do boileru DC spiralu a prihrivat vodu, prijde mi to jako sílene
zverstvo stran ucinnosti
- 12 nebo 24V system pro alarm / server a takove ty porad jedouci systemy,
pripadne svetla.
Mam 30 let stare clanky, z velkostrou jsou to snad NiCD s louhem. Co si tak
pamatuji jsou to samostatne clanky tak 0,5m vysoke. Melo to silenou silu,
jako diteti mi na to upadla lesenarska trubka a byla to slusna sleha . Pry
je po vymene louhu lze slusne zrepasovat.

Resim to jen protoze prisla tato nabidka,stat ve me znechutil vse stran FV,
bio atd.