Lion baterky pro velký proud

Čtvrtek Leden 15 22:41:40 CET 2015

Na nejakem foru jsem cetl, ze se pri jakekoli zavade na baterii meni
komplet pack - inu neni to auto pro lidi, co by hledeli na par set tisic ;-)
Stejne ale nechapu, ze to je vyskladane jak baterka do notebooku, to se
neda namotat poradnej clanek o strane treba 10cm? To bude vic mustku a
dratu (jak se to balancuje?) nez aktivni hmoty. Ale vzhledem k tomu, ze
je to dotovany projekt... ;-)