Lion baterky pro velký proud

Čtvrtek Leden 15 22:36:33 CET 2015

Zajímavé. Jen nechápu jak je to ošetřené, když některý článek odejde.
Přece jich tam mají spoustu paralelně a když se jeden zkratuje, musí ho
ten proud snad vytavit. Kdyby články měly nějakou vestavěnou ochranu,
pak se vadný sice odpojí, ale asi se bude těžko zjišťovat který to je a
asi se bude i těžko vyměňovat. Nebo jsou tak dobré, že se i v tom
množství se závadou nepočítá?
  Anděl