Lion baterky pro velký proud

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Leden 15 12:21:59 CET 2015

Dne 15.1.2015 v 11:36 Vláďa Anděl napsal(a):
> Mám šroubovák dost velký, tuším že nastavení momentu do 30 Nm a při
> vrtání to má ještě o dost víc. Když byl šroubovák v kondici, na jedno
> nabití jsem s ním zašrouboval vruty snad 10x50 nebo 12x50 do krovů
> (chycení krovů k věnci).
> http://vaelektronik.cz/dum/original/vazniky099.html
> Jednoznačně bych tam dal baterky LiFePO4. Nevím, jak tady padlo že je
> potřeba omezovat proud, jestli je to nutné. Možná jako ochrana motoru,
> ale jestli už to není součást regulátoru ve šroubováku. Když mají
> baterky max. proud 70A trvale a 120A 10 vteřin, tolik si ten motorek
> [...]
Pocitejte s tim, ze budete mit novej sroubovak ;-) a je mozne ze neco
odejde a je treba to pouzivat s citem. Ja jsem si v roce 2009 nechal u
kamose predelat 18V pack a dat do nej NiCd Sanyo 1700SCR coz jsou jedny
z nebrutalnejsich baterii co se delaly (bezne daji 50A). Mel jsem
stesti, ze ten oranzovej Extol koupeny nekde v bazaru to ustal a dodnes
funguje. Ma to s tema baterkama neuveritelnou silu a dnes uz se
neodvazujuji ani sroubovat s utazenym momentem na vrtani. Dvakrat se mi
totiz stalo, ze jsem pretrhnul ten axialni sroub co zajistuje hlavicku.
A ten se silene blbe shani (ma levej zavit a jeste W) - v podstate jen z
nejakeho vraku.

> Ohledně nabíjení - asi bych nějak předělal původní nabíječku pro NiCd.
> Omezit napětí a vyřadit původní řídící obvod pro NiCd snad nebude takový
> problém. Baterka má teď 14,4V, dal bych tam 4 články. Balancer bych se
> pokusil vecpat přímo k baterkám a připínat ho třetím vodičem z
> nabíječky, přes který se teď měří teplota článků. Uvidím, jak se to
> vejde. Nabíječka do baterky fouká větrákem, takže nějaký ztrátový výkon
> navíc není problém.

neni jednodussi koupit modelarskou nabijecku? jsou ted za hubicku a kdyz
byste si vyvedl ten balancni konektor tak mate nabijeni vyresene
naprosto luxusne

ja ty NiCd v me akuvrtacce take nabijim modelarskou, protoze je nechci
nijak riskovat

RV

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p. vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p. hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations, amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta, s.p. is not liable for termination or interruption of any contract negotiation for whatever reason.