Lion baterky pro velký proud

Čtvrtek Leden 15 11:36:34 CET 2015

Mám šroubovák dost velký, tuším že nastavení momentu do 30 Nm a při
vrtání to má ještě o dost víc. Když byl šroubovák v kondici, na jedno
nabití jsem s ním zašrouboval vruty snad 10x50 nebo 12x50 do krovů
(chycení krovů k věnci).
http://vaelektronik.cz/dum/original/vazniky099.html
Jednoznačně bych tam dal baterky LiFePO4. Nevím, jak tady padlo že je
potřeba omezovat proud, jestli je to nutné. Možná jako ochrana motoru,
ale jestli už to není součást regulátoru ve šroubováku. Když mají
baterky max. proud 70A trvale a 120A 10 vteřin, tolik si ten motorek
snad ani vzít nemůže.
Ohledně nabíjení - asi bych nějak předělal původní nabíječku pro NiCd.
Omezit napětí a vyřadit původní řídící obvod pro NiCd snad nebude takový
problém. Baterka má teď 14,4V, dal bych tam 4 články. Balancer bych se
pokusil vecpat přímo k baterkám a připínat ho třetím vodičem z
nabíječky, přes který se teď měří teplota článků. Uvidím, jak se to
vejde. Nabíječka do baterky fouká větrákem, takže nějaký ztrátový výkon
navíc není problém.

Jo a pak tady mám taky malý šroubovák Metabo, 3,6V. Byl to tehdy
nejmenší, který měl ještě regulaci rychlosti. Na ten dojde později.
Jenže tam nevím, jestli se ten článek vejde.

Když koukám na ty články
http://eshop.fulgurbattman.cz/produkt/baterie-akumulatory/baterie-akumulatory-prumyslove/prumyslove-li-ion/valcove/a123-lifepo4-anr26650m1-2-5ah-3-3v-17625.htm
na to se dá pájet? Nebo jak se to připojuje?

Anděl