Lion baterky pro velký proud

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 15 10:15:47 CET 2015

Víte, ono je docela rozumné rozlišovat...

Nevím proč, ale z dotazu jsem usoudil, že kolega Anděl má velký
akušroubovák, něco jako už uvedený
http://www.jpeg.cz/images/2015/01/14/f3QbR.jpg .

Tam platí to, co jsem napsal - sumárně je to na
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-January/469585.html .

Na druhou stranu, pokud jde o malý strojek třeba typu
http://www.jpeg.cz/images/2015/01/15/OZKfl.gif , tak v takovém mám LiIon
18650 i já (tuším že 2P, možná 3P - už jsou tam dlouho). Vzhledem k
tomu, že motor takového akušroubováku je mnohem menší, tak má i výrazně
menší příkon a ty dvě či tři 18650 paralelně mu stačí...

Nemáte náhodou taky něco menšího? Z použití 3 NiCd bych na to usuzoval...

--
Jirka