Lion baterky pro velký proud

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Leden 15 09:50:26 CET 2015

Dobrý den,

Já jsem měl ve šroubováku 3ks NiCd  snad rozměr SUB-C. Místo nich jsem
tam dal paralelně 2ks 18650, a dál jsem to neřešil. Jenom to musím teď
nabíjet jinou nabíječkou. Používám to tak už přes rok. Je ale fakt, že s
tím šroubuju jednou za čas, nepoužívam ho denně.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora