Re: Lion baterky pro velký proud

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 14 22:22:45 CET 2015

 14.1.2015, 22:04:21

Ja bych se LiIon 18650 zase tolik nebal. Ten proud v ds asi bude minen
trvaly, coz u sroubovaku neni uplne bezny provozni stav a pri
prerusovanem odberu bych bych se nedesi jit i nad papirove hodnoty.
Papirovy proud muze byt i o dost vyssi, treba 5,2A
http://www.tme.eu/cz/Document/40f2659afab69dbec94c09cc473a0e25/ICR18650-26F.pdf
Koupil jsem nedavno takto oznacene LiIon od cinana na AX
(Store No.326881) 4ks/15 $. Zmerena kapacita 2550-2600 mAh sedi s tim
ds od tme.
Takze pokud 18650 vyhovuji mechanicky, klidne bych je zkusil, cena at
uz od cinana, nebo i v tme je nevelka a nic horsiho nez ze aku skonci
v kosi predcasne nehrozi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz