Lion baterky pro velký proud

Středa Leden 14 22:14:37 CET 2015

LiFePO4 mam v elektrokole a az na to, ze jsou docela tezke, maximalni
spokojenost. Jsou to teda seskladane celkem male hranate clanky bez
kovoveho obalu, taky jsem se pidil, jestli se daji sehnat samostatne a
nic jsem nenasel - docela prakticke provedeni.
Balancovani ta baterie nema, ochranu jednotlivych sestav clanku v serii
ano. Rozbalancovalo se mi to jednou, kdyz to melo najeto asi pul roku -
rozdil napeti byl docela vyznamny. Srovnal jsem to po jednotlivych
sekcich laboratornim zdrojem na max. napeti (ted nevim, 3,9V?) a od te
doby 2 roky bez problemu. Nabiji se pomalu ale na tom kole dostava
zabrat - proudy az 3C a hlavne asi impulzni zatizeni BLDC motorem,
protoze v menici je celkem smesny elyt na takovy proud.