Lion baterky pro velký proud

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 14 21:36:26 CET 2015

18650 ne, chce to pohonné LiPol. Pokud v ČR, tak se podívejte třeba na
http://www.peckamodel.cz/produkty/rc-modely-a-prislusenstvi/akumulatory/pohonne-baterie/aku-li-poly
nebo do jiné modelářské prodejny.

Chce to ale následující doplnění:

1) omezovač max/min napětí + ev. ochranu proti nadproudu

2) balanční nabíječ

Pak můžete plně vychutnat vlastnosti LiPol...

Nedávno jsem něco podobného realizoval a je to špička za relativně málo
peněz. Máte-li zájem, napíšu odkazy na použité díly.

--
Jirka